Novi album grupe Pearl Jam pokupio je samo odlične kritike!

Jedan od najinovativnijih načina za predstavljanje albuma, posebno u trenutnoj situaciji, doneo je Pearl Jam, nakon što su osnovali telefonsku liniju na kojoj su fanovi mogli da čuju album pre nego što je i zvanično izašao.

Ubrzo nakon toga, željno iščekivani „Gigaton“ je predstavljen. U pitanju je prvo studijsko izdanje grupe od 2013. godine, izuzetno visoko ocenjeno od strane svih eminentnih muzičkih medija i kritičara.  Najavljeno je singlovima „Dance of The Clairvoyants“ i „Superblood Wolfmoon“, a samo nekoliko dana pre albuma izašla je i numera „Quick Escape“.   „Stvaranje ovog albuma bilo je dugo putovanje“, otkrio gitarista Mike McCready i dodao: „Na momente je bilo emotivno teško i zbunjujuće, ali istovremeno je ovo za nas bilo uzbudljivo i eksperimentalno putovanje ka muzičkom iskupljenju. Saradnja sa ostalim članovima benda na kraju mi je donela mnogo ljubavi i svesti i znanja o potrebi za ljudskom povezanošću“. Album „Gigaton“ donosi ukupno 12 pesama, a za Pearl Jam ovo je 11. po redu studijsko izdanje. Njegovu objavu trebalo je da prati i koncertna turneja, koja je odložena zbog trenutne svetske borbe protiv pandemije koronavirusa, što su popratili i emotivnom objavom na svojim društvenim mrežama. Zanimljivo je i da je cover artwork albuma posvećen jednoj od gorućih tema na globalnom nivu, pa ga krasi fotografija „Ice Waterfall“ – delo kanadskog fotografa, reditelja i morskog biologa Paula Nicklena, a prikazuje Nordaustlandet ledenu kapu u Norveškoj, čiji se volumen značajno smanjuje zbog topljenja uzrokovanog globalnim klimatskim promenama.   https://www.youtube.com/watch?v=GjeRrJljrHs

Autor vijesti

Korisnici
Logovanje korisnika